Yenice mareramız 2. GÜN

Fotolar için GALERİ© tıklayınız.

Yazar : Derya DUMAN | PEYZAJ MİMARI | DOĞA REHBER

Arzu-Derya Photography© (56)
Mengen’de geçen keyifli bir günün ardından bugün de Yenice’den günaydın dedik tüm dostlar. Yeşil denizinin içinden doğayı selamladık güneşin ilk ışıklarıyla. Kimiz çadırdan kimimiz eski konağın camından merhaba dedi yeni güne.

Arzu-Derya Photography© (11)

Bugün de yapacak o kadar çok şeyimiz var ki. Erken kalkmak ve biran önce doğa ile kucaklaşmak için sabırsızlanıyoruz. Bir gün önce otel’de yaşadığımız macera dolu gece ardından artık bu gün maceralardan uzak doğanın kollarına bırakacağız kendimizi.

Arzu-Derya Photography© (50)

Yenice İncebacaklar köyünden başlayacak ve Yenice Kent ormanına kadar devam edecek harika bir ormanda yürüyeceğiz bugün. Elimiz çabuk tutuyor kahvaltımızı yemyeşil dağlara karşı yapıyoruz. Çadırlar toplanıyor ve harekete hazırız artık.

Arzu-Derya Photography© (79)

Yürüyüşe başlamamız ile birlikte doğanın sımsıcak renkleri arasında buluveriyoruz kendimizi. Henüz açmış dağ gülleri merhaba diyor Bizlere. Yol boyu heniz yeşillenmiş gürgen,kayın, meşe ağaçları arasında yeşil bir tünelin içinden ilerliyoruz gökyüzünü görmeden. Bahara renklerini veren çiçeklerin arasından keyifle ilerliyoruz ormanın içinde.

Arzu-Derya Photography© (89)

Şeker kanyonu vadisinin bir süre sonra kıyısından yürümeye başlıyoruz. Vadinin o muhteşem derinliği karşısında şaşırıp kalıyoruz. Belkide suyun aktığı vadi tabanından 250m daha yukarıdan vadiyi seyrediyor olmak hepimizi büyülüyor. O kadar yukarıda olsakda suyun sesi kulağımıza oldukça hoş geliyor kuş sesleri ile birlikte.

Arzu-Derya Photography© (91)

Yeşil yolun sonunda Kent ormanına doğru kontrollü adımlar ile dik bir yamaçtan inmeye başlıyoruz. Yolumuz üzerinde ki mağarayı ziyaret edip kent ormanına iniyoruz. Artık sırada sıcaktan bunalan ayaklarımızı serinletme zamanı. Haydi buz gibi akan dereye.

Arzu-Derya Photography© (110)

Keyifli yürüyüşümüz ardı acıkan karnımızı doyurup yürüyüşümize Şeker kanyonu boyunca akan dere boyunca yeni yapılan bakı terasına kadar devam ediyoruz.

Arzu-Derya Photography© (118)

Keyifle geçen bir günü sonuna daha gelmenin mutluluğu ile bitiriyoruz Yenice ormanları maceramızı.

Fotolar için GALERİ© tıklayınız.