Tempo Tur ile Aluç Dağı Zirvesi 1850m

Şubat ayının bu son yürüyüşü ile bir araya geliyor Tempo tur ekibi. Her zaman olduğu gibi yüzlerimiz gülüyor. Yeniden doğa ana ile buluşmanın verdiği o muhteşem duygu ile. Yerimizde duramıyoruz, biran önce araçtan inip yürümek için sabırsızlanıyoruz.

Fotolara GALERİ ulaşabilirsiniz. İyi seyirler.

Arzu&DErya DUMAN PhotosIMG_1157

Yürüyüşümüze Çamlıdere ilçesinin Çamkoru yaylasından 1445m rakıman başlıyoruz. Yürüyüşümüzle birlikte baharın o güzel habercisi sarı, pembe ve mor çiğdemler karşılamaya başlıyor Bizleri. Karların erimeye başladığı bu güzel hafta sonunda her yerden akan ufak derecikler ve yemyeşil çayırlar ile keyifle yürüyoruz zirve yolunda.

Arzu&DErya DUMAN PhotosIMG_1166

Güneşin içimizi ısıttığı harika bir havada zirvenin hemen altında veriyoruz öğle yemeği molamızı. Harika bir manzara eşliğinde keyifle yudumluyoruz çaylarımızı.

Arzu&DErya DUMAN PhotosIMG_1196

Zirvede Orman yangın gözetleme kulesinden seyrediyoruz 360 derecelik o harika manzara panoramasını. Karşımızda Bolu Aladağ, Işık dağı ufkumuz açık seyrediyoruz doyasıya…

Arzu&DErya DUMAN PhotosIMG_1195

Zirve dönüşü doğanın keyfini çıkartıyoruz,çiğdemlerin arasından keyifli adımlar ile geçiyoruz, akan dereleri aşıyoruz. Güzel bir günün ardında sıcak çorbalarımızı yudumlayıp dönüyoruz gülen yüzlerimiz ile Ankara’ya…

Arzu&DErya DUMAN PhotosIMG_1231

Fotolara GALERİ ulaşabilirsiniz. İyi seyirler.